ČT: Přenosy z biatlonového mistrovství si zapnulo přes 3,3 milionu diváků

21. 2. 2017 8:39

Mistrovství světa v rakouském Hochfilzenu sledovalo na programu ČT sport průměrně 852 tisíc televizních diváků při podílu na publiku dosahujícím 40 %. Letošní šampionát se tak stal na českých obrazovkách dosud nejsledovanějším v biatlonové historii. Zapnulo si jej 3,37 milionu lidí. Nejvíce poutal včerejší ženský závod s hromadným startem, který sledovalo 1,1 milionu diváků.

ČT: Přenosy z biatlonového mistrovství si zapnulo přes 3,3 milionu diváků
Foto: repro youtube, tan
Popisek: Logo ČT
reklama

Česká televize nabídla sportovním fanouškům přes pětadvacet hodin vysílání a přímých přenosů, které si zapnulo celkem 3,37 milionu lidí. O více než pět set tisíc více než při loňském šampionátu. Biatlon zajímal také nejmladší diváky, v cílové skupině 4 až 14 let si jej zapnulo přes 300 tisíc dětí.

Nejsledovanějším přenosem se stal závod s hromadným startem žen, který sledovalo 1 091 tisíc diváků při podílu na publiku přesahujícím 40 %. Závod se tak zařadil na třetí příčku v historii sledovanosti biatlonu na obrazovkách České televize. Z hlediska podílu na publiku se pak stal vůbec nejsledovanějším v dosavadní historii přímých přenosů z biatlonu závod sprintu žen, který v pátek 10. února vidělo přes 44 % televizních diváků. Na webu České televize byl nejvíce vyhledáván přenos vytrvalostního závodu žen, který živě sledovalo 43 tisíc diváků starších čtyř let.

Nejvíce zajímalo letošní mistrovství muže starší šedesáti let a vysokoškolsky vzdělané diváky, plných 52 %.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Asociace podnikatelek a manažerek spouští na sociálních sítích kampaň #ChooseWOMEN

9:31 Asociace podnikatelek a manažerek spouští na sociálních sítích kampaň #ChooseWOMEN

Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek (ČMAPM) spouští na sociálních sítích kampaň #ChooseW…