ČTÚ: Zákazníci, kteří během prázdnin využili roamingu, by měli zkontrolovat své vyúčtování

14.09.2017 17:19 | Zprávy

Zákazníci, kteří během letních prázdnin využili roamingových služeb, by si měli ve svém vyúčtování ověřit, jaký tarif jim byl poskytovatelem nastaven a jaká cena jim byla účtována. Nabádá k tomu dnes vydaná monitorovací zpráva ČTÚ.

ČTÚ: Zákazníci, kteří během prázdnin využili roamingu, by měli zkontrolovat své vyúčtování
Foto: ČTÚ
Popisek: ČTÚ

V souvislosti s množícími se dotazy ČTÚ znovu připomíná, že k 15. červnu 2017 byl operátor povinen nastavit všem novým i stávajícím účastníkům regulovaný roamingový tarif v režimu RLAH („roaming like at home“), kdy služby poskytované v roamingu v členských státech EU jsou za cenu domácího tarifu bez roamingových příplatků.

V případě, že by zákazníci měli podezření, že jim byl nastaven nesprávný roamingový tarif a podle něho účtována nesprávná cena, měli by se na operátora obrátit s reklamací, a to nejpozději do 2 měsíců od doručení vyúčtování. Pokud nebude reklamace nejpozději do 1 měsíce operátorem vyřízena, nebo jí nebude vyhověno, má účastník právo obrátit se na ČTÚ s návrhem na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

ČTÚ , operátoři

autor: Tisková zpráva

style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil

7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil

Spotřebitelské ceny meziměsíčně vzrostly o 0,3 %. Tento vývoj byl ovlivněn zejména růstem cen v oddí…