V souvislosti s množícími se dotazy ČTÚ znovu připomíná, že k 15. červnu 2017 byl operátor povinen nastavit všem novým i stávajícím účastníkům regulovaný roamingový tarif v režimu RLAH („roaming like at home“), kdy služby poskytované v roamingu v členských státech EU jsou za cenu domácího tarifu bez roamingových příplatků.
V případě, že by zákazníci měli podezření, že jim byl nastaven nesprávný roamingový tarif a podle něho účtována nesprávná cena, měli by se na operátora obrátit s reklamací, a to nejpozději do 2 měsíců od doručení vyúčtování. Pokud nebude reklamace nejpozději do 1 měsíce operátorem vyřízena, nebo jí nebude vyhověno, má účastník právo obrátit se na ČTÚ s návrhem na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
Spotřebitelské ceny meziměsíčně vzrostly o 0,3 %. Tento vývoj byl ovlivněn zejména růstem cen v oddí…
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč
- 10:46 DPP: Stanice metra Libuš na trase D dostala výtvarnou podobu