Canon inspiroval návštěvníky veletrhu FESPA 2013 ucelenou řadou velkoformátových řešení

05.07.2013 11:50 | Zprávy

Společnost Canon Europe na veletrhu FESPA 2013 nabídla zcela nový pohled na obor velkoformátového tisku. Canon předvedl kreativní aplikace, špičkové technologie i odborné poradenství a inspiroval tak své zákazníky, aby posunuli služby v oblasti velkoformátového tisku na novou úroveň.

Canon inspiroval návštěvníky veletrhu FESPA 2013 ucelenou řadou velkoformátových řešení
Foto: Canon
Popisek: Canon

Hlavní součástí Canon stánku byla nově uvedená řada velkoformátových tiskáren Océ Arizona® 600 a Océ ColorWave 900®, které ukázaly, jak díky inovacím mohou vyhovět náročným požadavkům zákazníků na tomto rychle se rozvíjejícím trhu.

Canon Europe se na letošním veletrhu FESPA představil vůbec poprvé v historii veletrhu. Předvedl zde poprvé od akvizice společnosti Océ své kompletní portfolio velkoformátových produktů pro grafický průmysl. Cílem společnosti Canon Europe na veletrhu FESPA bylo poskytnout nové pohledy, inspiraci, inovace a podpořit tak poskytovatele tiskových služeb (PSP) v realizování nových, ziskových příležitostí v oblasti velkoformátového tisku.

Společnost Canon nedávno realizovala rozsáhlý výzkum s názvem “Pohled vašich zákazníků na hodnotu tisku“. Dodatečně provedla také výzkum zaměřený speciálně na zpětnou vazbu od 30 nákupčích v oblasti velkoformátových řešení. Výzkum ukázal, že existuje poptávka po rychlejší odezvě ze strany poskytovatelů tiskových služeb a také poptávka po efektivnější komunikaci se zákazníky. Zatímco 53 % respondentů uvedlo, že je jejich poskytovatel tiskových služeb kontaktuje jen občas, 30 % jich uvedlo, že je jejich poskytovatel nikdy aktivně nekontaktoval. Celkem 50 % respondentů na otázku podle čeho posuzují kredibilitu poskytovatele tiskových služeb uvedlo, že je pro ně důležité vidět fyzickou ukázku jejich práce.

Zpětná vazba navíc poukázala na fakt, že roste poptávka po tisku na nejrůznější povrchy. 97 % respondentů zadávalo někdy v minulosti tisk na jiný povrch než na papír nebo kartón. Respondenti ve výzkumu zmiňovali konkrétně sklo, kovy a dřevo.

„Tato zpětná vazba nám říká, že rovněž očekávání nákupčích z oblasti PSP se mění,” uvedl Bart Geraads, evropský ředitel divize PPGe, Technical Document Systems (TDS) & Display Graphic Systems (DGS). „To je důvod, proč jsme nechali provést tento výzkum. Naším cílem je pomoci poskytovatelům tiskových služeb v růstu jejich podnikání udržitelným způsobem. Je důležité jim pomoci pochopit výzvy, kterým čelí jejich zákazníci a ukázat jim jejich současné i budoucí potřeby. Stejně tak ti PSP, kteří míří do pomyslné arény velkoformátového tisku poprvé, potřebují stavět na relevantních informacích. A právě v tom je náš výzkum neocenitelný.”

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Selhala podle vás justice?

A pokud ano, myslíte, že to bylo úmyslně a jestli ano, budete se tím vy nebo někdo zbývat, asi už rozsudek zvrátit nelze, ale minimálně neměl by za to někdo nést odpovědnost? Nebo podle vás soud selhal z neúmyslně, protože třeba bitcoinům málokdo rozumí, byť teď u soudů bych očekával, že se třeba po...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: