Diváci tak mohli obdivovat formuli MG K3 z roku 1934 pilotovanou Johnem Gillettem z Austrálie, Cooper T 45 z roku 1958, o dva roky mladší Cooper T 53 či Lotus 18 z roku 1961 s Britem Peterem Horsmanem za volantem. O nic menší obdiv ale nevzbudila ani technika prezentovaná našimi jezdci zvučných jmen, účastníky jízdy pravidelnosti FAS ČR Czech Trophy. Luděk Kopecký přivezl do Mostu formuli MTX 1-05 z roku 1980, Jaroslav Malý o pět let starší MTX 1-02.
„Jsem moc rád, že jste dorazili v tak hojném počtu, atmosféra je skvělá. Zvu vás všechny na víkend k nám. Adrenalinové zážitky závodního i doprovodného programu opravdu stojí za to,“ oslovil návštěvníky zaplněného náměstí generální ředitel společnosti AUTODROM MOST Jiří Volovecký.
Diváky pozdravil také vítěz legendárního závodu 24hodin Le Mans z roku 1977 a sportovní komisař The Most Historik Grand Prix Jürgen Barth či viceprezident Autoklubu ČR František Čečil. Dvojnásobný mistr Evropy v závodech historických aut do vrchu si v Mostě také zazávodí právě v jízdě pravidelnosti. Startovní pole ozdobí bílým vozem Hakar. Jde o vskutku originální techniku. Existuje totiž jen jeden exemplář, v roce 1950 jej postavil v Hradci Králové Alois Rieger se synem Vojtěchem, jenž se stal později legendou československých rally jako spolujezdec Vladimíra Hubáčka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva