Co stojí za úspěchem Hanácké? „Svůj vliv má jistě nedávná prohibice. Český zákazník daleko více sází na jistotu a kupuje tradiční české značky,“ vysvětluje generální ředitel GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries Pavel Kadlec. ,,Ačkoliv je Hanácká vodka dlouhodobě úspěšná, přispěla k dobrým výsledkům též i komunikační kampaň, která představila celou šíři portfóliové řady Hanácká. V loňském roce jsme úspěšně zavedli na trh Hanáckou zlatou s příchutí hrušek a ořechů. Ovšem v inovacích pokračujeme i nadále,“ konstatuje Pavel Kadlec. ,,Žhavými novinkami jsou Hanácká Medovák, Zázvorová, Levandule a Griotte Malinová,“ dodává Kadlec.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva