Česká manažerská asociace je partnerem soutěže T-Mobile Rozjezdy 2019

29.01.2019 7:34

Letošní, již 9. ročník soutěže T-Mobile Rozjezdy o nejlepší realizaci podnikatelského nápadu, má nového partnera. Je jím Česká manažerská asociace (ČMA). Soutěž je určena všem, kteří chtějí podnikat nebo již podnikají – ne však déle než jeden rok.

Česká manažerská asociace je partnerem soutěže T-Mobile Rozjezdy 2019
Foto: Česká manažerská asociace
Popisek: Česká manažerská asociace, logo.

Převážně jde o mladé lidi. Mladá generace je i cílovou skupinou ČMA, například v mentoringovém projektu XY-Transfer. A právě bezplatná účast v tomto programu bude součástí zvláštní ceny ČMA, kterou mohou získat tři mladé talenty, stejně jako roční individuální členství v asociaci. Bezplatné semináře s odborníky a poradenství je pro účastníky soutěže vůbec to nejcennější. Do soutěže se lze přihlásit od 28. ledna 2019.

O čem je projekt T-Mobile Rozjezdy? Pro koho je určen?
T-Mobile Rozjezdy jsou program pro začínající drobné podnikatele, který se skládá ze soutěže o nejlepší podnikatelský nápad a jeho realizaci a bezplatných seminářů. Soutěžící mohou vyhrát v regionálních i celostátním kole. Podmínkou je, aby soutěžící nepodnikal s přihlašovaným předmětem podnikání déle než rok nebo že své podnikání rozjede do šesti měsíců od vyhodnocení soutěže. To znamená, že nevadí, jestli v minulosti s jiným produktem nebo službou podnikal. Podrobná pravidla jsou uvedena na www.rozjezdy.cz. Bezplatné semináře jsou určeny nejen pro soutěžící, ale pro všechny zájemce, kteří začínají podnikat.

Proč soutěž a semináře pořádáte?
Drobné podnikání tvoří důležitou součást naší ekonomiky, kterou je třeba podporovat. Začínající podnikatelé často začínají od nuly a potřebují pomoc. Už samotné vyplnění přihlášky do soutěže pro ně znamená srovnat si myšlenky a říct si co, komu, proč, za kolik a jak chci prodávat.

Letos pořádáte již 9. ročník. Kolik se vloni přihlásilo do soutěže projektů?
V loňském roce se do soutěže přihlásilo 483 začínajících podnikatelů. Regionální vítězové na prvních třech místech a celostátní výherci získali ceny v celkové hodnotě přes 3 miliony korun.

A jaké ceny budou moci vítězové vyhrát letos?
Pro vítěze máme připraveny ceny v celkové hodnotě zhruba 3,5 milionu korun a celostátní vítěz může vyhrát přibližně 750 000 korun. Jedná se o finanční odměnu a balíček služeb, potřebných pro podnikání.

Jaké konkrétně ceny vítěz či veřejnost může získat?
Celostátní vítěz kromě finanční injekce 250 000 korun vyhraje i kreativní návrh reklamní kampaně, poradenství a věcné ceny od partnerů soutěže. Získá tak výhru v celkové výši skoro 750 000 korun.
Pro vítěze on-line hlasování veřejnosti je připraveno 100 000 korun a telekomunikační balíček v celkové hodnotě 17 844 korun.
Podporu na rozjezd podnikání ve výši zhruba 130 000 korun získají i regionální vítězové.
Novinkou je Zvláštní cena ČMA pro tři mladé talenty. Jde o cenu pro vítěze 1. – 3. míst v regionálních kolech soutěže v celkové výši 105 000 Kč. Účast v mentoringovém programu XY – Transfer v hodnotě 35 000 Kč pro jednoho vítěze zahrnuje: mentoring, roční individuální členství v ČMA a účast na networkingových akcích programu.

Jak soutěž probíhá? Pořádáte jak regionální kola, tak i celostátní. Kolik může být vítězů?
Zájemci mohou posílat přihlášky od 25. ledna do 4. března 2019. Ve všech 14 krajích mohou vyhrát tři vítězové a v celostátním kole pak z regionálních vítězů vzejde vítěz poroty. O celostátním vítězi může on-line hlasovat i veřejnost. Díky spolupráci s Českou manažerskou asociací budeme letos udělovat i tři Zvláštní ceny pro mladé podnikatele do 35 let.

Kdo projekty hodnotí? Jaká jsou kritéria?
Projekty hodnotí odborná porota, která se skládá z odborníků na marketing, finance a podnikání. Hlavními kritérii jsou inovativnost podnikatelského nápadu, obchodní plán a životaschopnost projektu. Důležitá je i kvalita zpracování projektu.

V případě, že se již některého z předchozích ročníků zúčastnil, mohu se přihlásit znovu?
Do soutěže se mohou přihlásit soutěžící z minulých ročníků kromě vítězů.

Pro ty, co stále váhají. Co účast v T-Mobile Rozjezdech přinese?
Po každém semináře vyhodnocujeme průzkum mezi účastníky Rozjezdů a s mnoha soutěžícími jsme dlouhodobě v kontaktu. Ze zpětné vazby víme, že nejvíce oceňují poznatky, zkušenosti a kontakty, které získají jak účastí v soutěži, tak na seminářích. A v neposlední řadě je třeba zmínit, že vítězové od nás získávají kromě výher i mediální podporu, která jim pomůže v rozjezdu.

Zaujala mě možnost zúčastnit se bezplatných seminářů s odborníky a poradenství. Co musím udělat, abych mohla této nabídky využít?
Stačí se přihlásit na seminář v regionu, v němž zájemce podniká. Přitom nemusí být přihlášen do soutěže. Semináře jsou otevřené všem, kteří začínají podnikat. Přihláška je dostupná na www.rozjezdy.cz. Na programu budou workshopy na téma prodejní dovednosti, finanční plán nebo propagace na internetu. Zároveň během celého dne bude porota hodnotit projekty. Na závěr semináře budou vyhlášeni vítězové regionálního kola.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

19:15 DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v Opravně tramvají v Ústředních dílnách v Hostivaři uvedl do prov…