Nový web přináší také vyšší bezpečnost, úplně nové či vylepšené funkce a přehlednější strukturu. Ta má v informacemi nabitých stránkách centrální banky zajistit snadnější orientaci.
„Cílem redesignu webu bylo vytvořit moderní a přehlednou prezentaci centrální banky s důrazem na bezpečnost. Webové stránky jsou hlavním externím komunikačním nástrojem ČNB a naším zájmem bylo, abychom jejich prostřednictvím mohli veřejnosti i médiím podávat informace ještě efektivnějším a atraktivnějším způsobem než dosud,“ uvedla ředitelka odboru komunikace a mluvčí ČNB Markéta Fišerová.
Nový web je založen na podpoře tzv. responzivního designu, který přizpůsobí jeho podobu a funkční prvky tomu, zda uživatel sleduje web na počítači, tabletu nebo telefonu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
ČEZ letos zprovoznil už 74 nových stanic, v síti jich je momentálně celkem 916. Výstavbu táhnou ultr…
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života