Česká pojišťovna vybrala novou kreativní agenturu

28.02.2016 19:58

Česká pojišťovna bude nově spolupracovat s komunikační agenturou Young and Rubicam. Ta zvítězila ve výběrovém řízení vyhlášeném koncem minulého roku. Young and Rubicam začíná pro pojišťovnu pracovat již od začátku února, a to jak v oblasti ATL, tak i BTL. Starat se bude zejména o přípravu mediálních kampaní a jednotný vzhled marketingových materiálů v obchodní síti.

Česká pojišťovna vybrala novou kreativní agenturu
Foto: red
Popisek: Česká pojišťovna

Výběrové řízení probíhalo od září 2015 a zúčastnilo se celkem osm agentur. Pět postoupilo do užšího výběru, finálového kola se pak zúčastnila trojice z nich (Young & Rubicam, WMC Grey, VCCP).

„V rámci tendru byla ověřována především schopnost agentur navrhnout dlouhodobý jednotný komunikační koncept, jeho originalita a praktičnost,“ popisuje proces výběru Jan Chvojka, marketingový ředitel České pojišťovny a dodává: „Součástí hodnocení byl také výzkum, který předložené komunikační koncepty testoval na zadaných cílových skupinách.“

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Rakušan: Pokud to můžeme zařídit, není na co čekat

15:16 Ministr Rakušan: Pokud to můžeme zařídit, není na co čekat

Povinnost hlásit podezřelé transakce a větší pravomoci pro policii zajistit zbraně. Vláda schválila …