Česká pojišťovna vybrala novou kreativní agenturu

28.02.2016 19:58

Česká pojišťovna bude nově spolupracovat s komunikační agenturou Young and Rubicam. Ta zvítězila ve výběrovém řízení vyhlášeném koncem minulého roku. Young and Rubicam začíná pro pojišťovnu pracovat již od začátku února, a to jak v oblasti ATL, tak i BTL. Starat se bude zejména o přípravu mediálních kampaní a jednotný vzhled marketingových materiálů v obchodní síti.

Česká pojišťovna vybrala novou kreativní agenturu
Foto: red
Popisek: Česká pojišťovna

Výběrové řízení probíhalo od září 2015 a zúčastnilo se celkem osm agentur. Pět postoupilo do užšího výběru, finálového kola se pak zúčastnila trojice z nich (Young & Rubicam, WMC Grey, VCCP).

„V rámci tendru byla ověřována především schopnost agentur navrhnout dlouhodobý jednotný komunikační koncept, jeho originalita a praktičnost,“ popisuje proces výběru Jan Chvojka, marketingový ředitel České pojišťovny a dodává: „Součástí hodnocení byl také výzkum, který předložené komunikační koncepty testoval na zadaných cílových skupinách.“

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

10:04 DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

Pro budovanou linku D a automatizaci stávající linky C Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) plánuje na…