Výrazně se tak zvýšil komfort, rychlost obsluhy, ale i rozsah finančních služeb. Následujících pět let bude ve znamení ještě užší spolupráce a možností, které klientům skupina ČSOB nabízí. To symbolizuje „zmodrání“ červené Poštovní spořitelny a propojení s logem a komunikací ČSOB.
„Bezkonkurenční síť 3 200 poboček České pošty a široká nabídka finančních služeb skupiny ČSOB, která pokrývá téměř jakoukoli finanční potřebu, dohromady vytvářejí nejdostupnější a nejširší nabídku bankovních a pojišťovacích služeb na českém trhu. Potkáte se s námi doslova na každém rohu, ve městech i na vesnicích. Najdete nás však také ve své kapse nebo tašce. Všechny naše produkty totiž můžete mít v mobilní aplikaci ČSOB Smart společně i s naší virtuální asistentkou Kate,“ zdůrazňuje Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za služby pro občany, a dodává: „Masivně jsme investovali do technologií a vzdělávání, a tak na každé poště dokážeme do 10 minut otevřít účet nebo do 15 minut schválit půjčku.“
„Pobočky České pošty jsou místem, kde si zákazníci mohou vyřídit celou paletu služeb. Pošta je často jedinou možností, jak kontaktovat státní nebo soukromé instituce. Finanční služby jsou nedílnou součástí naší firmy a spolupráce s ČSOB je dlouhodobě přínosná jak pro Českou poštu, tak banku, ale v první řadě hlavně pro klienty. Věřím, že si na pošty najdou cestu i noví zákazníci a se servisem, kterým jim s ČSOB společně poskytujeme, budou spokojeni,“ říká generální ředitel České pošty Roman Knap.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva