Česká pošta: Jožin z bažin ve známkovém sešitku

10.09.2020 7:34 | Zprávy

Olej na plátně „Jožin z bažin žere Pražáka“ od Ivana Mládka je námětem nové výplatní písmenové poštovní známky, kterou 9. září 2020, uvádí Česká pošta do prodeje ve známkovém sešitku.

Česká pošta: Jožin z bažin ve známkovém sešitku
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Připomíná tak 50 let od založení Banjo Bandu Ivana Mládka. Motivem přední strany sešitku, který obsahuje 8 ks výplatních známek, je Mládkův obraz „Banjo Band u fotografa“ a na zadní straně je jeho autoportrét doplněný textem s podpisem.

V textu na obalu Ivan Mládek svými slovy přibližuje vznik Banjo Bandu: „Po překvapivém úspěchu, horkou jehlou ušitého Banjo Bandu, na Folk a Country festivalu v Lucerně, přicházely po roce 1970 první zakázky od gramofonových, rozhlasových a televizních společností. Na přání koncertních agentur, které samy daly skupině název, začínám skládat, textovat a posléze i zpívat – pokud možno veselé písně. Do všeho se sám pouštím ze zoufalství po marném hledání vhodného skladatele, textaře a zpěváka.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Klimaticky cil

Dobry den. Prisim nerozumim vasemu tvrzeni: Podařilo se nám snížit klimatický cíl, který navrhla Komise. Prosim o uvedeni cisel pred a po odhlasovanim. Podle me k zadnemu snizeni klimatickeho cile nedoslo. V televizi jsem slysel vase vyhadreni, ze kdyz nebudou technologie, tak se lze vratit k jednan...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČČK: Sedm z deseti zaměstnanců postrádá podporu duševního zdraví, nabízíme firmám řešení

7:23 ČČK: Sedm z deseti zaměstnanců postrádá podporu duševního zdraví, nabízíme firmám řešení

Duševní pohoda zaměstnanců je téma, které se ve firmách řeší stále častěji.