Česká pošta: K 1. září 2016 vznikne 17 nových pošt Partner

31.08.2016 9:50 | Zprávy

Česká pošta pokračuje v projektu Pošta Partner. K 1. září 2016 převádí na smluvní partnery dalších 17 provozoven. Celkem tak k tomuto datu bude fungovat 206 pošt Partner.

Česká pošta: K 1. září 2016 vznikne 17 nových pošt Partner
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Česká pošta bude mít v cílovém stavu cca 700 vlastních provozoven a cca 2 500 pošt Partner. V letošním roce Česká pošta plánuje uzavřít 200 smluv o provozování pošty Partner. Pošta Partner je plnohodnotnou alternativou pošty. Rozdíl spočívá v tom, že je provozována třetí osobou, nikoli Českou poštou. Z hlediska poskytovaných základních poštovních služeb není mezi pobočkou a poštou Partner žádný rozdíl.

Pošta Partner poskytuje všechny základní služby, tj. příjem a výdej listovních a balíkových zásilek, příjem a výplatu poštovních poukázek, vybrané bankovní služby, výplatu důchodů, SIPO, prodej poštovních cenin a zboží, prodej kolkových známek a vybrané služby, jako jsou například On-line dobíjení předplacených SIM karet, prodej losů okamžitých loterií a volný prodej tisku.

Nové pošty Partner zřízené k 1. září 2016

Název Partnera

Kraj

Okres

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Proč EU řeší tresty za znásilnění?

Nemám nic proti zpřísnění, ale neměl by si to každý stát řešit legislativně sám? Proč mám dojem, že se EU plete do vnitřních záležitostí států čím dál víc? Kde končí její kompetence? Proč neřešíte třeba nelegální migraci, s kterou jste od voleb nepohnuli?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa upozorňuje na další vlnu podvodných zpráv

13:21 Finanční správa upozorňuje na další vlnu podvodných zpráv

Finanční správa ČR informuje veřejnost o další vlně podvodných e-mailových zpráv, které se vydávají …

reklama