Jedná se o zajištění prodeje poštovních produktů a služeb v místech, kde je např. pošta uzavřena, nebo kde poštovní pobočka není dostupná, ať už z důvodu výskytu nemoci nebo zde pobočka není zřízená. Vozidla mají ve spolupráci s obcemi nastavený jízdní řád a pravidelně v daném intervalu, přijedou na stanovené místo.
Portfolio produktů a služeb, které mobilní pošta zajistí, vychází z nabídky, kterou poskytují pobočky pošty na venkově. Půjde tedy o plnohodnotnou náhradu za kamennou pobočku, která nabídne jednak poštovní produkty a jejich podání či vydání a jednak finanční produkty (příjem a výplata), ceniny a zboží a dále vybrané ostatní poštovní služby a služby Poštovní spořitelny. Mobilní pobočka v každém případě nabízí kompletní portfolio základních poštovních služeb regulovaných ČTÚ.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva