Česká pošta připomíná Jiřího Hanzelku a Miroslava Zikmunda

16.02.2019 12:19 | Zprávy

Česká pošta představila ve čtvrtek 14. února 2019 příležitostný aršík „Století Jiřího Hanzelky a Miroslava Zikmunda“ se dvěma různými známkami, z nichž každá má nominální hodnotu 45 Kč.

Česká pošta připomíná Jiřího Hanzelku a Miroslava Zikmunda
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Aršík je v rámci dosavadní známkové tvorby netradiční svým rozměrem i velikosti známek. Na aršíku jsou portréty Jiřího Hanzelky a Miroslava Zikmunda z období druhé poloviny jejich života. Autory návrhu jsou výtvarníci Eva Hašková a Jan Maget, rytina je dílem Václava Fajta.

Aršík k emisi „Století Jiřího Hanzelky a Miroslava Zikmunda“ je vytištěn kombinovanou technikou ofset + ocelotisk z plochy (HEIM). V produkci české známkové tvorby je tento stroj pro ocelotisk z plochy použit vůbec poprvé. Netradiční jsou u tohoto aršíku i velikosti známek. Jejich rozměry jsou 30 mm na šířku a 88 mm na výšku.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

RNDr. Luděk Niedermayer byl položen dotaz

Elektroauta

Jestli vás fakt zajímá, jakou mám zkušenost s elektroauty, tak já vám to řeknu. Žádnou, protože na takové auto nemám. Podle vašeho článku, ale vy ty auta střídáte pomalu jak ponožky. Dokážete se vžít do života většiny z nás, kteří prostě na nové auto nemají? A pokud koupí starší auto, což většina dě...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Pro účinný boj s padělky potřebujeme jasná pravidla regulace tržišť

16:08 Hospodářská komora: Pro účinný boj s padělky potřebujeme jasná pravidla regulace tržišť

Padělky tvoří v Česku 3,3 % z celkového objemu tuzemského maloobchodního trhu.