Česká pošta začala měřit zákaznické zkušenosti

09.12.2021 7:34 | Tisková zpráva

V pondělí 6. 12. 2021 spustila Česká pošta pilotní měření zákaznické zkušenosti. Projekt bude probíhat po dobu 3 měsíců. Měření pro Poštu zajistí vítěz veřejné zakázky česká společnost found missing, s.r.o., a její nizozemský partner Directness B.V., a to skrze jejich software CustomerGauge.

Česká pošta začala měřit zákaznické zkušenosti
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Cílem této části projektu je podívat se na procesy produktů Balík Do ruky, Balík Na poštu, Balík Do balíkovny a Balík Komplet z pohledu zákazníka, identifikovat, kde nastávají problémy a najít řešení. Na 12 poštách a 3 depech v Praze, Liberci a Berouně bude Pošta tyto informace u zmiňovaných služeb sbírat tři měsíce. Vždy po využití vybrané služby osloví Česká pošta klienta unikátní sadou otázek prostřednictvím e-mailového šetření.

Zákaznickou zkušenost bude podnik měřit metodikou NPS (Net Promoter Score), což je mezinárodně uznávaná metodika, která umožní porovnávat se s různými společnostmi napříč trhy. Projekt záměrně zjišťuje míru zákaznické zkušenosti nikoli spokojenosti, protože zákazník může být spokojený, ale jsou místa, kde jeho zkušenost s Poštou může být různá. Jde o běžné dotazování řady společností na trhu, které jsou orientované na zlepšování zákaznického zážitku.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

JUDr. Jana Turoňová byl položen dotaz

Komunisti

Vypadáte sympaticky, proč hájíte právě komunisty? A fakt věříte, že když už podruhé dostali stopku, že to není jejich konec u nás?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ústecký kraj: Seminář představil novinky k „superdávce“ státní sociální pomoci

19:28 Ústecký kraj: Seminář představil novinky k „superdávce“ státní sociální pomoci

V Konferenčním sále Krajského úřadu Ústeckého kraje se konal odborný seminář zaměřený na implementac…