Prostřednictvím mobilní aplikace Lístkomat České spořitelny se klienti, ale i neklienti jednoduše objednají na konkrétní datum a čas, nebo si rovnou “vyzvednou” pořadový lístek a jdou do vybrané pobočky. Schůzku přes mobilní aplikaci si mohou lidé domluvit ve 234 pobočkách České spořitelny, které jsou vybavené přístrojem Q-matic, objednat se mohou jak na hotovostní, tak i bezhotovostní přepážku. Aplikace funguje na mobilních zařízeních iPhone (iOS verze 6 a vyšší) a Android (verze 4 a vyšší) a je zdarma ke stažení v AppStoru nebo na GooglePlay.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva