Česká spořitelna přichází s jednoduchým a rychlým objednáváním do pobočky přes mobil

07.07.2014 8:50 | Zprávy

Po online a telefonickém objednávání nyní Česká spořitelna nově nabízí další pohodlný způsob, jak si smluvit schůzku v pobočce.

Česká spořitelna přichází s jednoduchým a rychlým objednáváním do pobočky přes mobil
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo

Prostřednictvím mobilní aplikace Lístkomat České spořitelny se klienti, ale i neklienti jednoduše objednají na konkrétní datum a čas, nebo si rovnou “vyzvednou” pořadový lístek a jdou do vybrané pobočky. Schůzku přes mobilní aplikaci si mohou lidé domluvit ve 234 pobočkách České spořitelny, které jsou vybavené přístrojem Q-matic, objednat se mohou jak na hotovostní, tak i bezhotovostní přepážku. Aplikace funguje na mobilních zařízeních iPhone (iOS verze 6 a vyšší) a Android (verze 4 a vyšší) a je zdarma ke stažení v AppStoru nebo na GooglePlay.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

GD

Když se tak navážíte do Knotka, zkusil jste sám něco udělat, abyste změnil green deal? Podle mě se tak či tak musí ozvat většina, aby byla šance něco změnit, i když se obávám, že EK stejně nic měnit nehodlá a je zatvrzelá ve svém ekošílenství a vůbec žije zřejmě v jiném vesmíru. Co vy na to?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Na Zlínsku načerpala elektroauta o 127 % bezemisní elektřiny více

10:34 ČEZ: Na Zlínsku načerpala elektroauta o 127 % bezemisní elektřiny více

Meziroční skokový růst celkově odebrané bezemisní elektřiny o 127 % zaznamenaly v 1. pololetí stanic…