„Podpora veřejně prospěšných a charitativních projektů patří k závazkům, které si Česká televize stanovila a které naplňuje s radostí. Za poslední dva roky jsme přišli s řadou aktivit, jež naše působení na tomto poli výrazně posilují a promítají se i do samotného vysílání,“ říká generální ředitel České televize Petr Dvořák a doplňuje: „Možnost zapojení našich zaměstnanců do konkrétních veřejně prospěšných projektů vnímám jako logické pokračování tohoto vývoje. Pro Českou televizi to má navíc dvojí přínos, nejen, že podpoří dobrou věc, ale dá také lidem, kteří v ní působí, možnost, aby obohatili své zkušenosti o nové podněty ze zcela jiného prostředí, které budou moci využít ve svých vlastních profesích.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Česká televize