Souprava bude tažena parní lokomotivou 475.101 „Šlechtična“ vyrobenou v roce 1947 v Plzni. Za lokomotivou bude zařazen služební vůz pro přepravu kol zdarma, zelené vozy s dřevěnými sedačkami ze 40. a 50. let, tzv. „Rybáky“, a bufetový vůz s občerstvením a upomínkovými předměty. Na konci vlaku, z Bořího lesa pak v čele vlaku, pojede historická dieselelektrická lokomotiva T 478.1001 „Bardotka“. Ta také doveze odpolední vlak z Lednice do Břeclavi, kde se spojí s druhou částí soupravy přivezenou „Šlechtičnou“ z Mikulova.
Parní vlak vyjede z brněnského hlavního nádraží v 8:30 a do Lednice přijede v 11:35. Návrat do Brna je stejně jako v loňském roce ze dvou směrů. První vlak vyjede z Lednice v 16:25 v čele s dieslovou lokomotivou „Bardotka“ a druhý z Mikulova s parní „Šlechtičnou“ v 16:30. V Břeclavi se na cestu do moravské metropole spojí do jedné soupravy, odjezd je v 17:10. Zpět do Brna dorazí spojená souprava deset minut po šesté hodině. Na cestující čeká v jednotlivých městech bohatý program.
Zvláštním vlakem se lze svézt po těchto trasách:
Brno hl.n. – Novosedly – Mikulov na Moravě – Valtice město – Lednice
Lednice – Valtice město – Mikulov na Moravě
Mikulov na Moravě – Břeclav – Brno hl.n.
Lednice – Břeclav – Brno hl.n.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: České dráhy