Český rozhlas Dvojka představil nové pořady a moderátory stanice

28.03.2019 7:32

Stanice Český rozhlas Dvojka představila včera na Reprezentačním plese v Národním domě na Vinohradech nové moderátorské osobnosti a pořady, které jsou do vysílání této celoplošné stanice postupně nasazovány od začátku letošního roku. Úpravu programového schématu podpoří od 1. dubna rozsáhlá komunikační kampaň, jejímiž tvářemi jsou Tereza Kostková, Halina Pawlowská, Jan Rosák, Dalibor Gondík a Jan Čenský.

Český rozhlas Dvojka představil nové pořady a moderátory stanice
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

Řadu nových pořadů a nové moderátory mohou posluchači slyšet z éteru celoplošné stanice Český rozhlas Dvojka po celý týden. Ranní vysílání patří od pondělí do pátku Daliboru Gondíkovi. Dopoledním blokem provází v pořadu Dva na Dvojce Šárka Volemanová a Jiří Holoubek. Uvádí příběhy ze života posluchačů i známých osobností kteří společně s odborníky hledají cestu, jak se vypořádat se životními peripetiemi. Mezi nové posily stanice patří herečka a moderátorka Tereza Kostková s talk-show  Blízká setkání, Halina Pawlowská s víkendovou polední hodinkou s názvem Pokračování za chvilku, Jan Čenský s pořadem My dva a čas nebo Václav Kopta a jeho Zlaté časy, ve kterých tento textař a hudebník seznamuje posluchače s písněmi, jež obstály v souboji s časem. V nové roli rádiového diskžokeje se představí česko-slovenská legenda popmusic Miroslav Žbirka. Ten v pořadu Mám rád hovoří o nezapomenutelných setkáních s hvězdami světového hudebního nebe a vybírá písničky svých velkých vzorů a celoživotních hudebních lásek.

Kampaň, jež novinky na Dvojce provází, poukazuje na širokou nabídku osobností a pořadů, které je možné si na této plnoformátové stanici vybrat. Jejími tvářemi se stali Tereza Kostková, Halina Pawlowská, Jan Rosák, Dalibor Gondík a Jan Čenský. „Touto kampaní se chceme ještě více přiblížit posluchačům, upozornit na nové pořady a moderátory a také oslovit mladší cílovou skupinu posluchačů. V případě této stanice se jedná o posluchače ve věku 45 let a více,“ uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu Jiří Hošna.

Kampaň bude od dubna do června komunikována v online prostředí, televizi, outdooru, tiskovinách i kinech. Kreativu vytvořil Český rozhlas společně s agenturou Proximity Prague. Spoty byly natočeny v režii Jakuba Sommera a produkci Bistro Films. Za kamerou stál Antoan Popelanov.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Paní poslankyně mám tento dotaz. Je vůbec možné, aby ministr vnitra Rakušan schválil migrační pakt v Bruselu, aniž by to předtím projednala poslanecká sněmovna. Vy poslanci, které jsme si my občané zvolili, aby vedli a spravovali tuto zem, ku prospěchu nás občanů, kteří si vás platíme, přece nejde o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy: Muzeum v Lužné u Rakovníka zahajuje turistickou sezónu

7:23 České dráhy: Muzeum v Lužné u Rakovníka zahajuje turistickou sezónu

Poslední dubnový víkend se poprvé v letošním roce otevře ČD Muzeum v Lužné u Rakovníka. Pro návštěvn…