Aktualizovaný vizuální styl je koncipován s odkazem na sociální média, online prostor, který mladší cílová skupina posluchačů nejčastěji využívá k běžné komunikaci se svými vrstevníky a okolím. Námět i realizace pocházejí z grafického studia Českého rozhlasu. „Rádio Junior úspěšně prošlo změnou primární cílové skupiny z mladších na starší děti, na kterou navazovala v prvé řadě úprava v online prostředí, a to v podobě nových webových stránek stanice. Současná změna je tedy dovršením postupného sjednocení komunikace napříč platformami,“ uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Jiří Hošna.
Nová vizuální identita Rádia Junior staví na prvcích, které jsou dětem blízké například ze sociálních médií, jejichž kombinací vzniká dojem hravé koláže. Výrazné barvy doplňuje bílý rám evokující polaroidovou fotografii, klíčové sdělení je umístěno v komiksových bublinách. Rozlišujícím prvkem u dílčích vizuálů jsou pak tematické piktogramy připomínající samolepky či emoji známé z různých komunikačních platforem. Ty slouží k podpoře sdělení a k identifikaci jednotlivých pořadů. Dané prvky lze také následně využít v komunikaci jak v printu, OOH, tak i v online prostředí, ve videích a na sociálních sítích.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva