Český rozhlas spouští novou kampaň pro Vltavu

08.12.2014 10:55

Český rozhlas spouští novou kampaň na stanici Vltava, ve které představuje její skutečné posluchače. Kampaň byla vytvořena celá in-house a bude pokrývat všechny typy médií. Poběží od prosince do února.

Český rozhlas spouští novou kampaň pro Vltavu
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

„Cílem teaserové části kampaně je představit skutečné posluchače Vltavy a jejich motivaci k tomu, proč stanici poslouchají. Nový claim ‚umění slyšet‘ charakterizuje celkovou koncepci kampaně, kdy v první fázi postupně představíme v printu, na webu a sociálních sítích tváře, příběhy a audiorozhovory osmnácti vybraných posluchačů,“ řekl vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul.

První fáze nové imageové kampaně stanice Vltava je načasovaná na prosinec a leden. Druhá fáze, ve které bude odhalen další význam claimu „umění slyšet“, se odehraje v únoru. Autorem kreativy je Adéla Knajzlová. Podrobné informace ke kampani je možné získat na webu Českého rozhlasu.


 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Byl byste pro, aby měli cyklisti SPZ?

Cyklisti jsou všude a dost často bohužel nedbají pravidel silničního provozu. Už víckrát se mi ale stalo, že udělali nějaký přestupek a vlastně jim to projde, protože je nemáte jak identifikovat, i když je třeba natočíte nebo je zachytí nějaká kamera. Neměli by mít na kole něco, podle čeho půjdou id...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Modernizace vsetínské stanice pokročila, cestující mají k dispozici nové zázemí

7:02 Správa železnic: Modernizace vsetínské stanice pokročila, cestující mají k dispozici nové zázemí

Ve Vsetíně se uskutečnilo slavnostní otevření společného odbavovacího terminálu pro železniční a aut…