Český rozhlas spouští novou kampaň pro Vltavu

08.12.2014 10:55

Český rozhlas spouští novou kampaň na stanici Vltava, ve které představuje její skutečné posluchače. Kampaň byla vytvořena celá in-house a bude pokrývat všechny typy médií. Poběží od prosince do února.

Český rozhlas spouští novou kampaň pro Vltavu
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

„Cílem teaserové části kampaně je představit skutečné posluchače Vltavy a jejich motivaci k tomu, proč stanici poslouchají. Nový claim ‚umění slyšet‘ charakterizuje celkovou koncepci kampaně, kdy v první fázi postupně představíme v printu, na webu a sociálních sítích tváře, příběhy a audiorozhovory osmnácti vybraných posluchačů,“ řekl vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul.

První fáze nové imageové kampaně stanice Vltava je načasovaná na prosinec a leden. Druhá fáze, ve které bude odhalen další význam claimu „umění slyšet“, se odehraje v únoru. Autorem kreativy je Adéla Knajzlová. Podrobné informace ke kampani je možné získat na webu Českého rozhlasu.


 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Karel Krejza byl položen dotaz

dezinfománie

Dobrý den, zajímalo by mě, co si myslíte o tomto komentáři Zahradila -https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Zahradil-ODS-Zaznamenanihodne-vyrony-dezinfomanie-755567. Dále by mě zajímalo, co s těmi dezinformacemi pořád máte a co za ně vlastně považujete? Protože se zdá, že tato vl...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Během tří dnů obsadili zájemci o prohlídku Temelína a Lipna více než tisícovku míst

16:05 ČEZ: Během tří dnů obsadili zájemci o prohlídku Temelína a Lipna více než tisícovku míst

Pouhé tři dny stačily na to, aby zájemci kompletně obsadili prohlídky Jaderné elektrárny Temelín a v…