Český telekomunikační úřad: Monitorovací zpráva 12/2020

24.12.2020 15:06 | Zprávy

V prosincové monitorovací zprávě přinášíme informaci o přípravě srovnávacího nástroje cen a kvality služeb elektronických komunikací, jehož realizaci po ČTÚ požaduje § 66a zákona o elektronických komunikacích.

Český telekomunikační úřad: Monitorovací zpráva 12/2020
Foto: ČTÚ
Popisek: ČTÚ

Dalšími tématy jsou zdražení vybraných služeb pro smluvní zákazníky České pošty v novém roce a praxe ČTÚ při rozhodování sporů týkajících se přenesení čísla k jinému operátorovi během zúčtovacího období. Informujeme také o aktualizaci všeobecného oprávnění k provozování uživatelských terminálů a o technologii Wi-Fi volání, které může být alternativou pro případ, kdy se uživatel ocitne mimo dosah signálu mobilní sítě.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Pohotovost

Co uděláte proto, aby pohotovosti byly lidem dostupné? Obrovský problém vidím i v tom, že když na pohotovost jedete, čekáte tam třeba i půl dne. Je to problém u dospělých a podle mě ještě větší u dětí.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

CzechTourism: Letní sezóna v Česku v číslech

10:34 CzechTourism: Letní sezóna v Česku v číslech

Červenec až září 2025 přilákaly do tuzemských hotelů, penzionů a dalších hromadných ubytovacích zaří…