Cesta do hlubin zákazníkovy duše se společností DPD

13.10.2014 17:31 | Zprávy

Ve čtvrtek 9. října proběhl v pražském klubu SaSaZu třetí ročník akce ShopRoku Meeting 2014 neboli setkání nejlepších e-shopů. Dne plného unikátních přednášek a workshopů předních odborníků z České republiky a zahraničí se zúčastnila i přepravní společnost DPD CZ zastoupena obchodním a marketingovým ředitelem Ondřejem Vaňhou.

Cesta do hlubin zákazníkovy duše se společností DPD
Foto: DPD
Popisek: Nové kontejnery s dvojitou podlahou společnosti DPD

Společně se speciálním hostem Jakubem Kohákem připravili pro diváky simultánní průzkum zákaznických preferencí při nakupování.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Tomio Okamura byl položen dotaz

EU

Kritizujete EU neustále, oprávněně, ale proč jste slevili z vašeho požadavku na referendum o vystoupení? Nebo bude? A můžete jinak, když budete ve vládě zabránit tomu, aby nám EU zdražovala život?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Rok 2026 - nejdelší úsek železnice na letiště i trať do Bavorska

7:23 Správa železnic: Rok 2026 - nejdelší úsek železnice na letiště i trať do Bavorska

Uplynulých dvanáct měsíců se neslo ve znamení rozvoje i udržení spolehlivosti provozu české železnic…