Cloudy a kontaktní centra si rozumí, má to ovšem svá ale...

01.12.2012 9:31 | Zprávy

Kontaktní centra musí reagovat na tempo technologických změn úzce spojené s oprávněným očekáváním zákazníků moderních forem komunikace a vysoce kvalitních služeb. Tento trend ovšem není až tak o možnostech nových technologií, ale mnohem více o infrastruktuře schopné zajistit vysokou dostupnost, flexibilitu a mobilní přístup.

Cloudy a kontaktní centra si rozumí, má to ovšem svá ale...
Foto: Martin Kovář
Popisek: Počítač, internet, klávesnice. Ilustrační foto.

Mnohá kontaktní centra doslova bojují se stárnoucími technologiemi, jejichž inovace a údržba jsou finančně i organizačně náročné. Současně jsou kontaktní centra pod rostoucím tlakem zákazníků zpřístupnit poskytovaný servis prostřednictvím více kanálů a více kontaktních míst.

Tyto závěry jsou součástí výsledků zprávy Global Contact Centre Benchmarking Report pro rok 2012 vypracované společností Dimension Data. Obsah této zveřejněné zprávy se opírá o průzkum mezi 637 kontaktními centry v 72 zemích. Podle této zprávy je nejdůležitějším trendem zajištění dostupnosti služeb a kontinuity podnikání, který v meziročním srovnání sesadil z pomyslného nejvyššího stupínku až na čtvrté místo problematiku konvergence. Oproti roku 2011 získaly na důležitosti o jednu příčku konsolidace technologií a dodavatelů, která nyní zaujímají druhou a třetí pozici. Konsolidace nicméně není záležitostí pouze společností využívajících starší technologie, ale všech firem integrujících nové technologie s cílem zdokonalit provoz center.

Vzhledem k technologické složitosti současných prostředí zabezpečujících služby poskytované kontaktními centry není překvapující, že problematika integrace, flexibility a cenově udržitelných inovací jsou nejčastější výzvy, se kterými se dnešní kontaktní centra setkávají.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Renáta Zajíčková byl položen dotaz

Dozvěděla jsem se, že řešíte bezpečnost na školách

Zajímalo by mě, zda řešíte i šikanu mezi dětmi a fakt, že se třeba mladiství dopouští kolikrát i dost vážné trestné činnosti a to i na dospělých - třeba na učitelích, seniorech apod? Měla by se podle vás snížit hranice trestně právní odpovědnosti? A pomohlo by to podle vás vůbec? Kde je podle vás ch...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČD - Telematika dosáhla loni historicky rekordního zisku EBITDA

7:14 ČD - Telematika dosáhla loni historicky rekordního zisku EBITDA

Společnost ČD - Telematika zveřejnila auditované hospodářské výsledky za rok 2024. Zisk před odečten…