Na straně služeb pro občany to sice nebylo v poslední době moc vidět. Za rok 2017 byla spuštěna pouze agenda Zprostředkovaná identifikace, která slouží např. pro registraci hráčů k internetovým hazardním hrám dle požadavků zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu.
Letos byla rozšířena nabídka služeb pro úředníky na rozhraní CzechPOINT@office.
Nově aktivovanou službou je agenda Pátrání po osobách pro městské policie, které se tak dostanou k datům ze systému provozovaného Policií ČR. Tou skutečně poslední službou je rozšíření agendy Ověření totožnosti osoby o zobrazení fotografie, což přinese vyšší bezpečnost procesu při ztotožnění cestovatele při ztrátě dokladů v cizině.
Od roku 2009 slouží Czech POINT rovněž jako teritoriální HelpDesk Informačního systému datových schránek. Uživatelé ISDS tak mohou využít služeb Czech POINTu například pokud zapomenou heslo pro přístup do své datové schránky. Pokud ji dosud nemáte, přijďte na Czech POINT a požádejte si o její zřízení. Pobočku najdete snadno podle označení modrým „piškotem“ anebo můžete ve svém chytrém telefonu využít mapovou službu, kde jsou kromě adresy pobočky publikovány i úřední hodiny – www.czechpoint.cz/wwwstats/f?p=100:16.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva