„Angličtina je považována za standard. K ní by měli uchazeči nabídnout znalost dalších jazyků. Celkem se v českých centrech hovoří 31 jazyky,“ říká ředitel ABSLJonathan Appleton a dodává: „I když dříve patřila němčina k preferovaným jazykům studentů, dnes je situace jiná a firmy cítí silný nedostatek německy hovořících kandidátů. V našem segmentu by našly uplatnění stovky takových lidí. Z toho důvodu jsme se rozhodli zrealizovat kampaň, která si klade za cíl oslovit absolventy německých vysokých škol a nabídnout jim zajímavý start kariéry právě v našich centrech podnikových služeb.“
Již nyní působí v segmentu podnikových služeb 33 procent cizinců, centra tedy nabízejí skutečně mezinárodní prostředí. Zajímavou informací pro německy hovořící kandidáty přitom je, že jejich jazyková výbava jim zajistí až o 15 % vyšší mzdu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva