CzechTourism: Korejští turisté slyší na zahraniční aerolinky i na Knihu slevových kupónů

02.08.2017 12:04

Nejen Prahu, ale i Karlovy Vary, Plzeň, Kutnou Horu či Olomouc prezentuje v Koreji kniha nazvaná Czech Coupons Book, která byla ve spolupráci s agenturou CzechTourism vydána největší cestovní kanceláří mířící na individuální turisty Naeil Tour. Slevové kupony zvou asijské turisty i mimo exponovanou Prahu.

CzechTourism: Korejští turisté slyší na zahraniční aerolinky i na Knihu slevových kupónů
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„V loňském roce přijelo do České republiky na 326 tisíc korejských turistů, přičemž se tři čtvrtiny ubytovaly v Praze. Je tedy chvályhodné, že se tato kniha snaží propagovat i naše regiony. V této strategii je nutné nadále pokračovat,“ říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Marketingový projekt asijského střihu - Czech Coupons Book - nabízí vedle popisů destinací, trendů a map až 24 slevových či eventových kupónů k použití v našich hotelech, restauracích, turistických či kulturních atrakcích. Projekt vznikal ve spolupráci s British Airways.

„Výběr partnerů do projektu se uskutečnil na základě ýsledků bloggerské akce Treasure Hunters z června 2016. Naeil Tour si vybral úspěšně hodnocené produkty a zahrnul je do knihy vydané v nákladu 15 tisíc kusů. CzechTourism figuruje jako partner, jenž podpořil kampaň k uvedení této knihy do oběhu v rámci knihkupectví, přílohy cestovatelských časopisů, veletrhů či tematických eventů,“ vysvětluje Michal Procházka, ředitel zahraničního zastoupení v Koreji.

Slevové či eventové formáty jsou v Asii oblíbené nejen v supermarketech, ale i v turistické nabídce. Držitelé Czech Coupons Book tak mohou získat za své kupóny například zdarma welcome drink při ubytování v několika pražských hotelech, 10% slevu na nákup kosmetiky Manufaktura či 25% slevu na prohlídku v plzeňském pivovaru. Dále v Karlových Varech bude dvojice platit pouze jedno vstupné v Motýlím domě na vyhlídce Diana, v Kutné Hoře zase kupón garantuje slevu na oběd v Dačického restauraci.

„Pro nás je povzbuzující skutečnost, že největší cestovka mířící právě na individuální a mladé turisty má zájem o rozvoj regionálních destinací typu Kutné Hory či Olomouce. Projekt také inicioval další spolupráci s korejským zastoupením British Airways, která nyní propaguje mezi svými destinacemi na trase z Koreje i Prahu, s přestupem v Heathrow,“ dodává Procházka.

Vzhledem k trendu korejského trhu rostoucího meziročně tempem 20 – 30 procent a vzhledem k vysoké obsazenosti letů ČSA a Koreanairu se agentura CzechTourism snaží navazovat marketingovou spolupráci na tripech, kampaních či eventech i s dalšími leteckými dopravci.

„Partnerem letošní roadshow zaměřené na prezentaci třech regionů Jižní, Střední a Východní Moravy a barokního tématu byl Turkish Airlines. Na září chystá naše zahraniční zastoupení bloggerský trip s Qatar Airlines, který začíná létat i do Prahy. Naše hlavní město je v Koreji jednou z nejprogresivnějších destinací v Evropě, která táhne nahoru i další regiony,“ uzavírá Procházka.

Naeil Tour přivezl vloni do České republiky kolem 60 tisíc turistů, ve své nabídce nabízí nejen různé kombinace Prahy s dalšími evropskými velkoměsty, ale i okruhy po České republice zahrnující jižní či střední Moravu nebo Litomyšl.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Karel Krejza byl položen dotaz

Naše obrana

Jak bude ČR dál podporovat Ukrajinu, když jsou naše zásoby vyčerpány (tvrdí to Černochová)? A kde se najednou vzaly finance na nákup další munice? Zajímalo by mě taky, nakolik jsme zásobeni sami pro sebe a jestli máme vůbec dost velkou armádu (asi ne, když se uvažuje o obnovení povinné vojny)? Proto...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora pomůže podnikatelům s podáním elektronického daňového přiznání

19:02 Hospodářská komora pomůže podnikatelům s podáním elektronického daňového přiznání

Už jen přibližně dva týdny – do 2. května – mají podnikatelé čas na elektronické podání daňového při…