On-line kampaň s rozpočtem 1,6 miliónu korun byla zaměřená na propagaci cyklotrasy železné opony EuroVelo 13 a na zviditelnění českých, moravských a slezských měst.
„Hlavní ambicí kampaně, která cílila především na starší aktivní turisty, kteří jezdí na delší dovolenou mimo hlavní letní sezonu, bylo nabídnout turistům ze Skandinávie a Beneluxu atraktivní alternativy k trávení letní a podzimní dovolené v České republice. Část kampaně propagující města České republiky měla za cíl inspirovat k podzimní návštěvě Česka a k propagaci novinek, které města turistům nabízí,“ uvedla Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism ve Stockholmu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
cestovní ruch , kampaň , CzechTourism , TZ , Skandinávie , Benelux
autor: Tisková zpráva
Migrace
Dobrý den ! Sleduji polskou politiku. V poslední době je tam velká aféra . Německá policie vozí nelegální uprchlíky přes hranici do Polska a tam je ponechává. Nemají žádné doklady , pouze nějaké vypsané papíry. Polská policie a dokonce pohraniční straž máji asi příkaz nic nedělat. Po polských měste...
Další články z rubriky

22:31 VZP: Kyberšmejdi dovolenou neznají, znovu útočí
Internetoví podvodníci oprášili starý trik, jak vylákat citlivé údaje.
- 19:28 Nadace ČEZ: Návštěvníci Vysočinafestu podpořili jihlavskou nemocnici a poradnu pro rodiny
- 16:26 Královéhradecký kraj připravuje modernizaci školního areálu v Kopidlně
- 13:34 HK ČR: Čtyřem z deseti českých exportérů klesá poptávka
- 10:34 AOPK ČR: V Českém středohoří zachraňují kukačky. Ani ptáky, ani hodiny, ale vzácné orchideje
- 7:33 Celní správa: Celníci na Moravě mají nové organizační uspořádání