CzechTourism: On-line kampaň ve Skandinávii a Beneluxu lákala turisty do měst i na kolo

22.11.2021 10:06 | Tisková zpráva

Kampaň agentury CzechTourism, která probíhala v září a říjnu na sociálních sítích ve Skandinávii a v Beneluxu, oslovila 5,8 milionu uživatelů Facebooku, vygenerovala přes 16,1 milionu zobrazení a prostřednictvím speciálních microsite stránek přivedla na stránky visitczechrepublic.com přes 130 tisíc uživatelů.

CzechTourism: On-line kampaň ve Skandinávii a Beneluxu lákala turisty do měst i na kolo
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

On-line kampaň s rozpočtem 1,6 miliónu korun byla zaměřená na propagaci cyklotrasy železné opony EuroVelo 13 a na zviditelnění českých, moravských a slezských měst.

„Hlavní ambicí kampaně, která cílila především na starší aktivní turisty, kteří jezdí na delší dovolenou mimo hlavní letní sezonu, bylo nabídnout turistům ze Skandinávie a Beneluxu atraktivní alternativy k trávení letní a podzimní dovolené v České republice. Část kampaně propagující města České republiky měla za cíl inspirovat k podzimní návštěvě Česka a k propagaci novinek, které města turistům nabízí,“ uvedla Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism ve Stockholmu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Kde by šetřilo hnutí ANO?

Jak chcete snížit dluh ČR? Plánujete nějaké zvýšení daní? Protože vy často říkáte, co je špatně, ale už neříkáte, co byste dělali vy.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Investice po povodních už přesáhly 170 milionů

22:03 Lesy ČR: Investice po povodních už přesáhly 170 milionů

Za více než 170 milionů zatím Lesy ČR opravily koryta vodních toků i lesní cesty v Moravskoslezském …