"České sklo a bižuterie jsou produkty, které v zahraničí mají výbornou pověst. Vždy to byly originální , kvalitní výrobky, které bylo možné nakoupit ve většině specializovaných prodejen. Zájem o desingové výrobky, interiérovou architekturu je viditelný ve zvyšujících se nákladech desingově zaměřených časopisů, na popularitě nových televizních programů zaměřených na zařizování si bytů a domů," uvedla ředitelka zahraničního zastoupení pro Polsko s působností pro Litvu a Lotyšsko Ivana Bílková.
Do programu návštěv zahrnulo zahraniční zastoupení všechny firmy, které projevily zájem o obchodní setkání a prezentaci svých výrobků. "Snažily jsme se oslovit veškeré společnosti, které jsou členy Asociace sklářského a keramického průmyslu v ČR. Během tří dnů jsme tak navštívili 9 českých firem. Provázeli nás většinou ředitelé společností, což nejen že bylo prestižní ale především ukázalo zájem českých firem o spolupráci,” doplnila Ivana Bílková. "Všichni ředitelé nám také potvrdili, že jsme první zahraniční zastoupení nebo ZÚ ,které zorganizovalo incomingovou misi.”

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva