„Díky našim aktivitám se v zahraničí daří spolupracovat s místními tour operátory a v jejich portfoliu tak Českou republiku daleko lépe zvýraznit. Cílem turistů pak není jen Praha, ale zejména i krásné regiony, které příliv zahraničních návštěvníků potřebují,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
„Kampaň vychází z konceptu nejsilnějšího korejského tour operátora, který se snaží ve spolupráci s národními tourism boardy každý měsíc soustředit pozornost na jednu destinaci a udělat z ní téma na sezónu, což se později zpravidla výrazně odrazí i na prodeji zájezdů,“ popisuje ředitel zahraničního zastoupení v Koreji Michal Procházka.
Kampaň je spojena se zajímavým media mixem, který obsahuje online a flash bannery, videa na korejském youtube (TV Cast), ale i masivní eventy na sociálních sítích či outdoor. Zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v Koreji se podílelo na přípravě kampaně, která poběží i na obřích obrazovkách v nejvytíženějších stanicích metra jako Gangnam, Samseong či Hongik University, ale zbarví i český vagón soulského metra 57 kilometrové trasy 7, projíždějící populární čtvrtě jako Cheongdam, Nonhyeon či Yoido.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva