Cílem Ambasador programu je prostřednictvím výběru osobností, jejichž jména na daných zahraničních trzích rezonují, propagovat Českou republiku a její regiony, a to v návaznosti na ostatní chystané marketingové kampaně.
„Naše regiony potřebují silnější marketingovou podporu, která by umožnila odlehčit přeplněným či exponovaným turistickým místům. Program je další z řady aktivit, které směřují na cílenou podporu regionů pomocí cestovního ruchu. Mezinárodně uznávané osobnosti z oblasti sportu či kultury pozvou své zahraniční fanoušky na místa, která by možná při jejich rozhodování o výběru lokalit dovolené, nezahrnuly do programu,“ říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
MMR , turismus , CzechTourism , Šlechtová
autor: Tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…