Na základě strategických workshopů, které agentura pro své partnery pořádala na jaře tohoto roku, bylo uzavřeno Memorandum o spolupráci s Fórem cestovního ruchu. Fórum, které prezentuje zájmy podnikatelů v cestovním ruchu, se tak dostane do užší spolupráce s agenturou, pro kterou je zaměření na potřeby podnikatelů jednou z priorit nové koncepce jejího působení. Vzájemná spolupráce se v budoucnu dotkne mimo jiné i legislativních procesů, spolupráce s destinačními společnostmi či vzdělávání.
„Uzavření vzájemné spolupráce, byť zatím na úrovni obecnějšího memoranda, vítáme jako krok správným směrem. Pomoc konkrétním podnikatelským subjektům cestovního ruchu by měla být jednou z priorit národní turistické centrály, aby hlasy konkrétních provozovatelů restaurací, hotelů či turistických atraktivit byly slyšet i na úrovni, která se dotýká až legislativního procesu,“ dodává k podpisu ředitel agentury CzechTourism Jan Herget.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva