CzechTourism připravil seznamy touroperátorů i médií z celého světa

27.05.2019 9:04

Seznamy touroperátorů včetně těch, kteří jsou specializováni na konkrétní segmenty, seznamy nejdůležitějších médií i nabídka marketingových aktivit v zahraničí – CzechTourism na svých webových stránkách nabízí pro své partnery ze státní i soukromé sféry cenné know how.

CzechTourism připravil seznamy touroperátorů i médií z celého světa
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Ředitelé našich zahraničních zastoupení, kterých máme aktuálně po světě 23, pravidelně aktualizují seznamy hlavních touroperátorů i médií a mediálních skupin. Jde o veřejně přístupné přehledy, díky kterým se lze snáze orientovat na daném zahraničním trhu,“ přibližuje ředitelka odboru zahraničních zastoupení agentury CzechTourism Klára Vysloužilová.

Úlohou aktualizovaných seznamů není suplovat úplný výčet všech subjektů působících ve světě ale spíše prvotní nasměrování partnerů z asociací, municipalit, ale i konkrétních podnikatelů směrem k možným zahraničním partnerům.

„Nově jsme do přehledu nejvýznamnějších médií v Německu přidali data o využívání tamních sociálních sítí. Nejvíce uživatelů si drží Facebook, skokanem roku je ale Instagram, který v roce 2018 vyrostl o 60 procent. Do seznamu německých touroperátorů jsme přidali ty, kteří se specializují na golf, lázně nebo specifický segment LGBT,“ doplňuje Markéta Chaloupková, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Německu.

CzechTourism navíc na svých stránkách připravil pro partnery celoroční nabídku spolupráce, kterou pravidelně aktualizuje a která zahrnuje prezentace, workshopy, studijní cesty, tiskové konference, veletrhy, on-line kampaně či aktivity na sociálních sítích. Regiony a podnikatelé tak snadno najdou konkrétní aktivity, do kterých se mohou zapojit a prezentovat svou nabídku zahraničním partnerům, médiím či koncovým klientům. Informace o zaměření aktivit jednotlivých zahraničních zastoupení jsou dostupné v marketingových plánech připravovaných pro zahraniční teritoria, kde CzechTourism působí – aktuálně jde o více než 40 zemí. Nově zájemci najdou na webu i informace o aktivitách v Indii, Izraeli a na Blízkém východě. Užitečná data lze načerpat také z tzv. Country reportů, které připravuje Institut turismu agentury CzechTourism. Ty představují vždy specifika daného trhu – informace o domácím i výjezdovém cestovním ruchu, spotřebním chování atp.

„S poptávkami spolupráce kontaktují zájemci naše zahraniční pobočky napřímo, s výběrem vhodných propagačních aktivit našim partnerům rád pomůže také náš tým na centrále v Praze. Vítáme spolupráci se subjekty, které mají zájem zapojit se do námi připravovaných studijních cest, kde představujeme nabídku jednotlivých regionů a podnikatelů zahraničním novinářům a cestovním kancelářím. Na webových stránkách uvádíme celoroční plán těchto akcí včetně jejich tematického zaměření a kontaktní osoby pro projednání konkrétních projektů,“ dodává Klára Vysloužilová.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Karel Krejza byl položen dotaz

Naše obrana

Jak bude ČR dál podporovat Ukrajinu, když jsou naše zásoby vyčerpány (tvrdí to Černochová)? A kde se najednou vzaly finance na nákup další munice? Zajímalo by mě taky, nakolik jsme zásobeni sami pro sebe a jestli máme vůbec dost velkou armádu (asi ne, když se uvažuje o obnovení povinné vojny)? Proto...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

22:04 Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

Ministerstvo spravedlnosti gratuluje týmu z odboru strategie a koncepce justice, který získal presti…