CzechTourism přispěl k posílení pozice Česka na světové turistické mapě

08.08.2024 13:28 | Tisková zpráva

Česká republika sklidila úspěch na prestižním veletrhu v Indii, kde CzechTourism představil Česko jako ideální destinaci pro luxury a incentivní cestování. Veletrh Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions (MICE) India & Luxury Travel Congress (MILT Congress 2024) proběhl koncem července v indickém Džajpúru. Akce nabídla jedinečnou příležitost k prezentaci tuzemska jako významné destinace v oblasti MICE, Luxury a Wedding turismu.

CzechTourism přispěl k posílení pozice Česka na světové turistické mapě
Foto: wien.czechcentres.cz
Popisek: CzechTourism

Na 11. ročníku MILT Congress 2024 se pod jednou střechou představilo přes 150 prověřených nákupčích a více než čtyři desítky dodavatelů, kteří během dvaceti hodin networkingu a B2B schůzek jednali o obchodních příležitostech. Dvoudenního kongresu se zúčastnili přední zástupci indických korporátních firem, profesionálové z oblasti MICE, eventové agentury a organizátoři indických svateb v zahraničí. MILT 2024 tak nabídl neocenitelnou platformu k navázání přímých kontaktů s předními indickými společnostmi, odborníky z oblasti incentivního cestovního ruchu a pořadateli svatebních obřadů. Zástupci CzechTourismu absolvovali přes padesát předem domluvených i ad hoc B2B schůzek.

„Indický trh výjezdového cestovního ruchu má podle predikcí dosáhnout v letošním roce bezmála 19 miliard USD a během následujících deseti let by se měl zvýšit o 11,4 %. Do roku 2034 by tak jeho předpokládaná tržní hodnota měla přesáhnout 55 miliard USD. Jde o obrovské tempo růstu, které představuje pro Česko značný potenciál,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu František Reismüller a dodává: „V podpoře příjezdu návštěvníků ze vzdálených zemí, včetně Indie, hrají velmi zásadní roli přímé lety z těchto destinací. V tomto ohledu je určitě na místě zmínit memorandum k projektu Touchpoint. Jde o společnou aktivitu Letiště Praha, České centrály cestovního ruchu – CzechTourism a Prague City Tourism. Nejen díky této spolupráci se nám daří posilovat propagaci Česka v zahraničí, aby zájem cizinců o návštěvu centra Evropy stále rostl a letečtí dopravci ze strategicky důležitých trhů chtěli provozovat více přímých spojení. V současné chvíli jsou pro nás prioritou linky do Severní Ameriky či na Dálný východ. Kromě New Yorku je to i Philadelphie, případně Chicago, Toronto, Montreal a čínské destinace. Nově také v blízké či střednědobé budoucnosti usilujeme o spuštění linky do Vietnamu, Thajska a už zmíněné Indie.“

Veletrh MILT Congress 2024 jako šance oslovit bonitní klientelu

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Politické neziskovky

Jak se pozná politická neziskovka? Kdo by to měl určovat? Protože podle mě je politicky orientovaná většina neziskovek.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK ČR: Na ovce u Ústí nad Orlicí útočil pes, nikoli vlk

20:16 AOPK ČR: Na ovce u Ústí nad Orlicí útočil pes, nikoli vlk

Na konci minulého týdne obdržela Agentura ochrany přírody a krajiny ČR informaci o napadení ovcí vlk…