Reporty spojují data ze tří informačních zdrojů – GSM data z projektu RODOS, regionální satelitní účet cestovního ruchu ČSÚ a data z vlastního projektu agentury Tracking domácího a příjezdového cestovního ruchu a zaměřují se především na profil návštěvníka. Data pomohou lépe cílit marketingové kampaně.
„Díky unikátnímu propojení třech datových zdrojů nabízíme jak odborníkům, tak podnikatelům v cestovním ruchu a médiím komplexnější pohled na cestovní ruch,“ říká Jan Herget ředitel agentury CzechTourism a doplňuje: „Díky informacím z přímého sběru dat (Tracking) ukazujeme detailní profil návštěvníků daného kraje. To znamená včetně turistů, kteří se ubytují i v jiných než v hromadných ubytovacích zařízeních a včetně jednodenních návštěvníků, kteří v Česku nepřenocují vůbec.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
Přesně před rokem se na obrazovkách TV Prima objevil nový dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi…
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024