CzechTrade zprostředkoval setkání českých firem s nákupní centrálou známého řetězce
14.04.2015 20:31
Společnost Kaufland, pátý největší maloobchodní řetězec v Evropě, hledá pro svou privátní značku dodavatele mezi českými firmami. Agentura CzechTrade ve spolupráci se svým německým zastoupením v Düsseldorfu uspořádala 14. dubna v prostorách ministerstva průmyslu a obchodu kooperační akci, v rámci které dostali dodavatelé z České republiky příležitost osobně hovořit s nákupčími centrálního nákupu z německého Heilbronnu.
„V uplynulých šesti měsících jsme Kauflandu představili více než stovku českých výrobců ve vybraných produktových kategoriích. Zájem tuzemských výrobců o setkání výrazně předčil naše očekávání, Jedná se však pouze o začátek dlouhé cesty, kterou musí úspěšné firmy k získání první zakázky urazit,“ komentuje přípravu akce Adam Jareš, šéf německého zastoupení CzechTrade v Düsseldorfu.
Nákupčí společnosti Kaufland si z vytipovaných dodavatelů vybrali tři desítky českých firem, které mají předpoklady stát se jejími dodavateli. S jejich zástupci se dnes i osobně setkali. Zájem měli hlavně o čokoládové výrobky, nápoje, pečivo a drogistické zboží. V případě dohody mohou zúčastněné společnosti získat zakázky na dodávky do celoevropské sítě řetězců skupiny v řádech milionů eur.
Kolik by se mělo platit za jednoho nepřijatého migranta a komu? Kdo bude rozhodovat a kontrolovat komu a na co byly peníze přiděleny? A není tak trochu jak obchodovat s býlím masem?
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.