Opravují nejen jejich interiér a zázemí pro cestující, ale i části lodí, které jsou přes sezónu skryty pod vodou. Údržbové práce přitom provádí muži, kteří od jara do podzimu na lodích brázdí Brněnskou přehradu.
„Lodě stejně jako jiné dopravní prostředky mají své pravidelné technické kontroly. Ty jsou velice přísné, proto je nutné udržovat lodě po každé plavební sezóně v nejlepším pořádku,“ vysvětlil vedoucí lodní dopravy DPMB Martin Ecler.
Lodě se přes zimu odmašťují, tmelí, opravují nebo natírají. Velká péče je věnována samozřejmě i bateriím, které je pohánějí. K zajištění pohonu dvoupalubové lodi je v podpalubí 162 akumulátorových článků, 150 pro hlavní pohon a 12 pro ovládací napětí palubnízho displeje, houkačky a světel.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva