V době přípravy projektu V.A se předpokládalo, že bude před zprovozněním metra V.A již v provozu modernizovaná trať Praha – Kladno s připojením na letiště. Tato drážní stavba měla být řešena tak, že veškeré přepravní vazby s nově budovaným metrem V.A budou probíhat v podzemních vestibulech i podchodech, tj. samotný výstup na povrch nebyl původně zamýšlen pro přestup na autobusy směřující na letiště.
„Nádraží Veleslavín je nyní tranzitní stanicí při cestě na letiště a byla samozřejmě chyba, že nebyla již dříve vybavena eskalátory. Jsem ráda, že se nám to společně s Dopravním podnikem podařilo napravit. Pro cestující je to zásadní krok směrem k lepšímu komfortu v pražské městské hromadné dopravě,“ říká Adriana Krnáčová, primátorka hl. m. Prahy.
„Od uvedení stanice metra Nádraží Veleslavín do provozu bylo jasné, že vzhledem k tomu, že je stanice klíčová pro spojení na letiště, je absence eskalátorů velkou chybou. Začali jsme s Dopravním podnikem hned hledat řešení, ve hře byly i pásové dopravníky na zavazadla, nakonec má stanice eskalátory a stane se tak konečně pro cestující přívětivou,“ říká Petr Dolínek, náměstek primátorky pro dopravu, sport a volný čas.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva