DPP: Provoz tramvají v Praze zrychlil díky preferenci MHD. Praha ji letos plánuje zavést na dalších křižovatkách

03.05.2021 17:05 | Zprávy

Na třiceti čtyřech světelných křižovatkách v Praze došlo v loňském roce k úpravám a k vylepšení preference tramvají i autobusů.

DPP: Provoz tramvají v Praze zrychlil díky preferenci MHD. Praha ji letos plánuje zavést na dalších křižovatkách
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo Dopravního podniku hlavního města Prahy

Preferencí tramvají je nově vybaveno deset křižovatek a letos by měla přibýt na několika dalších místech, například v Táborské ulici. V tramvajové síti v Praze tak zůstane pouze 20 světelných signalizací, které preferenci neuplatňují.

Ke zrychlení provozu tramvají přispěla i další opatření, jako je dokončení rekonstrukce tramvajové trati v Nádražní ulici, ukončení rychlostního omezení na Libeňském mostě či instalace nových betonových tvarovek podél tratí. Díky tomu cestovní rychlost tramvají v Praze poprvé za uplynulých 15 let výrazněji vzrostla, a to o 1 km/h na průměrných 19,51 km/h.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Libor Vondráček byl položen dotaz

Jste hrdý na to, že nemáte nic společného s koalicí SPOLU

A na to, že kandidujete se SPD hrdý jste? Já měl vždy za to, že jste spíš pravicový a nepopulističtí, což SPD není. A když jste tak hrdý na to, že jste Svobodní, jak si vysvětlujete, že strana sama má tak málo voličů a nepřekračujete sami 5% hranici?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Uhlík jako příležitost, ne problém. Lesy ČR zahajují unikátní projekt

13:21 Uhlík jako příležitost, ne problém. Lesy ČR zahajují unikátní projekt

Strategický projekt, jehož cílem je zvýšit schopnost lesů vázat atmosférický uhlík, zahajují Lesy ČR…