Její dceřiná společnost RENCAR v září loňského roku neuspěla u obvodního soudu pro Prahu 9, který ve sporu o platnost smlouvy týkající se pronájmu reklamních ploch na majetku Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP) rozhodl ve prospěch největší městské firmy. Podle soudu je smlouva absolutně neplatná. JCDecaux ještě před nedávnem nabízela „výhodnou spolupráci“ bez výběrového řízení, kdy usilovala o veškeré plochy v metru a prodloužení stávající smlouvy s DPP. Když nepochodila, vyhrožuje arbitráží. DPP se těmito kroky zastrašovat nenechá a bude nadále postupovat s péčí řádného hospodáře a v souladu s platnou českou legislativou maximalizovat výnosy z pronájmu reklamních ploch.
DPP dlouhodobě postupuje s péčí řádného hospodáře a úspěšně pokračuje v maximalizaci výnosů z reklamy na svém majetku. Díky novému provozovateli ploch v metru, který vzešel z transparentního výběrového řízení získá DPP 91,5 milionu korun ročně. To je téměř dvakrát více, než DPP získával od firmy RENCAR za několikanásobně více reklamních ploch, které RENCAR provozuje v autobusech, tramvajích, na části CLV a venkovních billboardech. O násobně vyšším potenciálu reklamních ploch, které má DPP v majetku, se během posledních třech let DPP sám přesvědčil, když za tu dobu vysoutěžil nové kontrakty na jejich pronájem v 300 autobusech, 80 tramvajích či v prostorách pražského metra. Díky všem těmto dílčím výběrovým řízením DPP navýšil příjem o 100 milionů korun ročně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva