DPP připravil na svém webu další sérii anket pro cestující

11.05.2013 20:32 | Zprávy

Neustálé zlepšování kvality nabízených služeb a získání zpětné vazby od cestujících. To jsou hlavní cíle anket, které mohou cestující pražské MHD vyplnit na webových stránkách Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP) během května a června letošního roku. Letošní ankety se zaměří na spokojenost zákazníků s dopravou a s péčí, která je jim věnována. Nyní se díky anketám vyměňují sedačky v tramvajích a autobusech, v minulosti se odstranil černý výlep ve vozech metra.

DPP připravil na svém webu další sérii anket pro cestující
Foto: Hans Štembera
Popisek: Centrální dispečink městské dopravy

První část anket v jarních měsících, a to od 9. do 25. května, se týká spokojenosti zákazníků s včasností spojů, přestupy a navazování linek, nočního a víkendového provozu. Od 27. května do 10. června se ankety zaměří na možnosti nákupu jízdného, ceny jízdného, validátory a informační kanály o dopravě.

Cestující mohou vyplňovat anketu na internetových stránkách DPP na www.dpp.cz/anketa . Během podzimu 2013 pak proběhne druhá část anket. Výsledky jarní části anket by měly být známy do konce června.

„Do Dopravního podniku jsem vstupoval s vizí kvalitní péče o zákazníky. Ankety vidím jako rychlý nástroj, který primárně využíváme ke zlepšování našich služeb. Díky nim měníme nyní kupříkladu textilní sedačky v dopravních prostředcích za dřevěné a koženkové a v minulosti jsme odstranili černý výlep v metru.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Magistrát hl.m. Prahy

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Proč jste nepodpořil zákon, který měl zajistit lepší dostupnost léků a lékáren?

Přijde mi, že se tu opět staví byznys nad zájmy lidí, a v tomto případě i nad zdraví. Nebo co podle vás bylo na zákoně špatného? A proč se u nás pořád nahrává jen těm velkým hráčům? Podívejte se, co to způsobilo třeba v obchodech, ale další příklad jsou třeba operátoři. Proč tu pořád není další, kte...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní: Čtrnást jeskyní ČR cílí na rodiny s dětmi

22:03 Správa jeskyní: Čtrnást jeskyní ČR cílí na rodiny s dětmi

Jeskyně se připojují k turistickým objektům, které cílí na rodiny s dětmi a od prázdnin zavádí rodin…