DPP přistoupil k důkladnému monitoringu střešní konstrukce, jež byla postavena v 50. letech minulého století, a to z důvodu jejího stáří, resp. zjištění poruch předmětné konstrukce. Společnost v rámci komplexní analýzy začala realizovat doplňující diagnostický průzkum konstrukce, který má za úkol posoudit kvalitu a současný stav betonu. DPP kvůli aktuálnímu stavu střešní konstrukce také omezil v maximální míře dynamické účinky, plynoucí z provozu tramvajových souprav ve vozovně.
„Remizovací hala a tedy i střešní konstrukce vozovny Hloubětín byla postavena před více než 60 lety a v současné době se na ní začínají stále více projevovat stopy času. Již v prosinci 2013 jsme zahájili nezbytné kroky vedoucí k důkladnému monitoringu jednotlivých částí střechy. Monitoring je pravidelně vyhodnocován. V některých částech bylo nutné po konzultaci s odborníky instalovat podpůrné konstrukce,“ uvedl Milan Lacina, vedoucí odboru Technické správy objektů.
Souhrnnou zprávu s výsledky monitoringu chování konstrukce od ledna 2014 bude mít DPP k dispozici v průběhu září 2014. Následně bude dokončena komplexní studie, která společnosti doporučí jednotlivé varianty s ohledem na předpoklad budoucího stavu střešní konstrukce.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva