Design trofejí navrhl tým designérů značky ŠKODA

22.07.2014 9:21 | Zprávy

Vítězové Tour de France dostanou křišťálové poháry z České republiky. Ceny předá 27. července člen představenstva pro oblast nákupu Karlheinz Hell.

Design trofejí navrhl tým designérů značky ŠKODA
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Desetitisíce lidí budou 27. července na bulváru Champs-Elysées oslavovat vítěze Tour de France. Také v letošním roce hrdí vítězové vztyčí k pařížskému nebi ruce s trofejemi z českého skla. Design trofejí navrhl tým designérů značky ŠKODA a zhotoveny byly českými skláři společnosti Lasvit v České republice.

 Člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO pro oblast nákupu Karlheinz Hell předá koncem července trofeje výhercům žlutého, bílého, zeleného a puntíkovaného trikotu. Již jedenáct let podporuje ŠKODA Tour de France v roli oficiálního partnera a dodavatele oficiálního vozu.

 „Úspěch vyžaduje vedle talentu také jasný cíl a velké úsilí,“ říká šéfdesigner značky ŠKODA Jozef Kabaň. „Pro ty nejlepší z nejlepších symbolizuje toto spojení čirý křišťál a jemně vybroušené linie. V trofejích, věnovaných společností ŠKODA AUTO, bude navždy zachycen moment vítězství,“ říká Kabaň.

 Tour de France symbolizuje dynamiku, vášeň a sílu. Tento emocionální akord byl pro designéra značky ŠKODA Peter Olaha kreativním vodítkem při vytváření trofejí pro vítěze. 60 centimetrů vysoké a čtyři kilogramy vážicí trofeje zaujmou dynamickou elegancí a zajímavým střídáním lehkých křivek, trojrozměrných kontur a ostrých hran. Inspirací letošního dekoru přitom byla i studie vozu ŠKODA VisionC, představená v březnu letošního roku. Studie pětidveřového kupé nadchne svým výrazným stylem a dynamickou elegancí a ukazuje další evoluční krok designu vozů ŠKODA.

 Předání trofejí vítězům Tour bude vyvrcholením letošní rozsáhlé sponzorské podpory Tour de France ze strany automobilky ŠKODA. Jádrem této podpory je opět rozsáhlá flotila vozů značky ŠKODA. V roli doprovodných vozů 24 hodin denně slouží 250 vozů – zejména modelů ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb. V čele pelotonu jede ŠKODA Superb jako oficiální ředitelský vůz a mobilní kancelář ředitele Tour Christiana Prudhomma.

 ŠKODA navíc doplňuje sponzoring Tour de France širokou komunikační kampaní. Nově byla spuštěna internetová prezentace značky ŠKODA na stránkách ‚WeLoveCycling.com’. Nabídka prezentace zahrnuje živé reportáže, filmy a aktuální informace ze světa cyklistiky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Ke zvýšení porodnosti

Zajímalo by mě, zda také jako strana nějak řešíte to, jak usnadnit rodičům, kteří se starají o malé děti to, aby mohli pracovat a zároveň se starat o děti, které se o sebe ještě sami postarat nedokážou? Tím myslím, když vám skončí rodičovská, protože i to je podle mě dost problém, který je ale polit...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Trvalý dopad prezidenta Trumpa na trh s kryptoměnami

12:55 Trvalý dopad prezidenta Trumpa na trh s kryptoměnami

Návrat prezidenta Trumpa do Bílého domu významně změnil dynamiku trhu s kryptoměnami. Ať už přímými …