Nová zákaznická linka funguje na čísle 800 77 33 22 každý pracovní den v době mezi 7-20 hodinou. Zákazníkům společnosti E.ON je k dispozici pro řešení všech jejich požadavků spojených s dodávkami elektřiny nebo plynu. Zřízení bezplatné linky je dalším krokem, kterým E.ON ještě vice zkvalitňuje svůj zákaznický servis. „Zásadní je pro nás pohodlí našich zákazníků. Nechceme, aby se jim řešení jakékoliv záležitosti zbytečně prodražilo. Volání na takzvané barevné linky je obvykle zpoplatněno v rozsahu desítek haléřů, ale i korun za minutu. Na E.ON Zákaznickou linku budou nyní zákazníci volat zcela zdarma,“ říká Vladimír Vácha, tiskový mluvčí společnosti E.ON.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva