ENBRA uvádí na trh novou řadu plynových zásobníkových ohřívačů vody firmy RHEEM

06.01.2014 9:02 | Zprávy

Společnost ENBRA, a.s. uvádí na trh komplexní řadu nových plynových ohřívačů pod obchodním označením ENBRA JW. Základem této řady je série ohřívačů 25V úspěšně prodávaná v USA pod označením FURY. RHEEM je největší americký výrobce ohřívačů vody s 90letou tradicí a roční produkcí 3 milióny kusů ohřívačů.

ENBRA uvádí na trh novou řadu plynových zásobníkových ohřívačů vody firmy RHEEM
Foto: ENBRA
Popisek: ENBRA

Zákazník si může vybrat ze široké škály modelů o objemech 114 až 189 litrů vždy ve dvou rozměrových variantách. Rozmezí výkonu se pohybuje od 7,6 do 10,6 kW. Nové ohřívače vody ENBRA JW jsou určeny pro domácí použití s vyššími nároky na spotřebu teplé vody. Splňují všechny potřebné normy pro provoz v obytných prostorech. Bezpečnost provozu hlídá teplotní čidlo spalin, které v případě závady na spalinové cestě ohřívač odstaví a zabrání tím možné otravě zplodinami hoření. Tuto nezbytnou ochranu největší konkurent na trhu nenabízí.

„Velkou výhodou ohřívačů ENBRA JW je hlavně široká nabídka modelů různého výkonu a objemu a jejich bezproblémová zaměnitelnost za ohřívače doposud dodávané společností ENBRA,“ sdělil Karel Vlach, obchodní ředitel společnosti ENBRA, která se mimo jiné zabývá prodejem, instalací a servisem otopné techniky. „Ohřívače ENBRA JW mají kvalitní smaltovaný povrch vnitřních stěn zásobníku vypalovaný při 870°C, samočisticí systém proti usazování sedimentu a vyměnitelnou magnesiovou anodu. Díky tomu mohou nabídnout dlouhou životnost, což dokazuje i námi poskytovaná záruka na 7 let,“ doplnil Vlach.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Martin Exner byl položen dotaz

V hybridní a kognitivní válce se musíme bránit a zbrojit stejně jako v té konvenční.

Co tím co jste řekl (viz titulek), přesně myslíte? Jak chcete bojovat proti dezinformacím, hlavně když jste nebyli ani schopni tento pojem přesně definovat? Jak pak chcete bojovat proti něčemu, co není ani definováno? Kde je hranice mezi dezinformací a třeba misinformací nebo tím, co jen není podlož...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Intenzivnější dialog na VŠKK o proměně marketingového vzdělávání v době AI

8:08 Intenzivnější dialog na VŠKK o proměně marketingového vzdělávání v době AI

Svět marketingových komunikací prochází bouřlivým obdobím změn. AI mění pravidla hry.