ERV Evropská pojišťovna: Klienti hlásí 91 procent škod on-line

15.09.2018 12:15 | Zprávy

V srpnu letošního roku spustila ERV Evropská pojišťovna nový on-line systém hlášení a zpracování škod. Srpen je totiž měsícem, kdy lidé hlásí nejvíce škod.

ERV Evropská pojišťovna: Klienti hlásí 91 procent škod on-line
Foto: pixabay.com
Popisek: Průzkum - ilustrační foto

 V roce 2017 to bylo 18 % všech škod. Další přesouvání hlášení a zpracování škod do on-line prostředí zjednodušuje celý systém a zrychluje likvidaci škodních událostí a vyplácení plnění. On-line formulář ke hlášení škody klienti najdou hned na hlavní stránce webu pojišťovny.

„Již v roce 2017 nám klienti hlásili 91 % škod on-line. S novým systémem očekáváme číslo blízké 100 %, říká Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Petr Macinka byl položen dotaz

To by mě také zajímalo

Kdo volí ti, co posuzují regulérnost kampaní? A myslíte, že nejsou transparentní a objektivní? Prý jste pokutu dostali nejen vy, ale i třeba ODS, jestli to je pravda, tak podle čeho usuzujete, že vám byla pokuta udělena, protože jste nepohodlnou stranou? Nebo myslíte, že jí je i ODS?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ředitelství silnic a dálnic otevřelo druhou část D35

7:33 Ředitelství silnic a dálnic otevřelo druhou část D35

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) otevřelo 3,2 kilometru dlouhý úsek dálnice D35 Křelov – Slavonín I…