ERV Evropská pojišťovna: Klienti hlásí 91 procent škod on-line

15.09.2018 12:15 | Zprávy

V srpnu letošního roku spustila ERV Evropská pojišťovna nový on-line systém hlášení a zpracování škod. Srpen je totiž měsícem, kdy lidé hlásí nejvíce škod.

ERV Evropská pojišťovna: Klienti hlásí 91 procent škod on-line
Foto: pixabay.com
Popisek: Průzkum - ilustrační foto

 V roce 2017 to bylo 18 % všech škod. Další přesouvání hlášení a zpracování škod do on-line prostředí zjednodušuje celý systém a zrychluje likvidaci škodních událostí a vyplácení plnění. On-line formulář ke hlášení škody klienti najdou hned na hlavní stránce webu pojišťovny.

„Již v roce 2017 nám klienti hlásili 91 % škod on-line. S novým systémem očekáváme číslo blízké 100 %, říká Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

Předškolní péče

Tvrdíte, že je předškolní péče dostupnější. To je sice částečně pravda, ALE. Myslíte, že je to vaše zásluha? Není to náhodou proto, že se rodí čím dál méně dětí? A pak dostupnější také není pro všechny. Vzniká sice řada soukromých školek, dětské skupiny apod., ale máte ponětí, kolik stojí? Proč na n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Závěrečná fáze obnovy Fantovy budovy

11:27 Správa železnic: Závěrečná fáze obnovy Fantovy budovy

Správa železnic pokračuje v rekonstrukci vnitřních prostor Fantovy budovy na pražském hlavním nádraž…