ERV Evropská pojišťovna: Klienti hlásí 91 procent škod on-line

15.09.2018 12:15

V srpnu letošního roku spustila ERV Evropská pojišťovna nový on-line systém hlášení a zpracování škod. Srpen je totiž měsícem, kdy lidé hlásí nejvíce škod.

ERV Evropská pojišťovna: Klienti hlásí 91 procent škod on-line
Foto: pixabay.com
Popisek: Průzkum - ilustrační foto

 V roce 2017 to bylo 18 % všech škod. Další přesouvání hlášení a zpracování škod do on-line prostředí zjednodušuje celý systém a zrychluje likvidaci škodních událostí a vyplácení plnění. On-line formulář ke hlášení škody klienti najdou hned na hlavní stránce webu pojišťovny.

„Již v roce 2017 nám klienti hlásili 91 % škod on-line. S novým systémem očekáváme číslo blízké 100 %, říká Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny.

On-line hlášení škod prošlo výrazným očištěním formuláře od nepotřebných údajů, bylo ale přidáno více povinných polí zaručujících, že klient nebude muset následně nic dalšího doplňovat. U každého pole je umístěna nápověda pro snadnější pochopení požadovaných informací. Smlouva je ověřována hned v prvním kroku celého procesu a on-line formulář se následně sám dynamicky přizpůsobuje typu pojištění a zadaným údajům. „Klient tak vyplňuje jen to, co se týká jeho typu pojištění a škody,“ vysvětluje Vlastimil Divoký. Přímo do on-line hlášení klient také nahraje scany nebo fotografie potřebných dokumentů, jejichž seznam nalezne hned v úvodu hlášení. Nový systém je plně responsivní a díky tomu dokáže své zobrazení přizpůsobovat jakékoli velikosti displeje. Grafika a struktura byla také přepracovaná a optimalizována pro snadnou obsluhu. Škodu tedy lze nahlásit z počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.

Hlavní výhody pro klienty
Nové on-line hlášení zrychluje celý proces likvidace pojistné události. Škoda se ihned dostane do interních systémů Evropské a začíná její řešení. Díky sledování správnosti vyplňovaných údajů klient při hlášení škody nemůže udělat chybu a do pojišťovny se tak dostanou správné a kompletní údaje. Klient následně obratem obdrží kopii hlášení na svůj email. Těm, kdo již mají vytvořený profil v klientské zóně Moje Evropská, se po přihlášení navíc část formuláře vyplní automaticky.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

22:03 Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

Počínaje prvním březnovým pondělím začala Česká pošta na vybraných poštách testovat inovované stejno…