Elektronická správa účtů „válcuje“ osobní návštěvy poboček

09.10.2012 11:40 | Zprávy

Téměř dvě třetiny všech jednorázových a hromadných příkazů, které za poslední rok provedli klienti Ery a Poštovní spořitelny, byly zadány přes elektronické bankovnictví.

Elektronická správa účtů „válcuje“ osobní návštěvy poboček
Foto: erasvet.cz
Popisek: Era

Papírovým dokladem na Era finančních centrech a pobočkách České pošty bylo od loňského září až doposud zadáno pouze 36 % příkazů z celkového množství.

Podíl klientů využívajících pro příkazy elektronické bankovnictví se navíc rychle zvyšuje. A to ze 49,4 % v září 2011 na 55,5 % v srpnu 2012. Výrazný rozdíl je patrný i v počtu transakcí na jednoho člověka. Klient využívající elektronické bankovnictví zadá v průměru 4 příkazy za měsíc, zatímco na zákazníky preferující osobní zadání na obchodním místě připadá pouze 2,5 transakce.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Petr Sadovský byl položen dotaz

Co přesně myslíte tou odpovědností?

A jak a koho chcete přimět k odpovědnosti za bitcoinovou kauzu? A konkrétně k Blažkovi, myslíte, že jeho odstoupením se ze všeho vyvinil? Neměl by na něj někdo podat trestní oznámení? Máte to v plánu?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Vodní elektrárna Obříství slouží české energetice 30 let

19:28 ČEZ: Vodní elektrárna Obříství slouží české energetice 30 let

Už tři dekády spolehlivě mění proud středního Labe na bezemisní energii malá vodní elektrárna Obříst…