Elektronická správa účtů „válcuje“ osobní návštěvy poboček

09.10.2012 11:40 | Zprávy

Téměř dvě třetiny všech jednorázových a hromadných příkazů, které za poslední rok provedli klienti Ery a Poštovní spořitelny, byly zadány přes elektronické bankovnictví.

Elektronická správa účtů „válcuje“ osobní návštěvy poboček
Foto: erasvet.cz
Popisek: Era

Papírovým dokladem na Era finančních centrech a pobočkách České pošty bylo od loňského září až doposud zadáno pouze 36 % příkazů z celkového množství.

Podíl klientů využívajících pro příkazy elektronické bankovnictví se navíc rychle zvyšuje. A to ze 49,4 % v září 2011 na 55,5 % v srpnu 2012. Výrazný rozdíl je patrný i v počtu transakcí na jednoho člověka. Klient využívající elektronické bankovnictví zadá v průměru 4 příkazy za měsíc, zatímco na zákazníky preferující osobní zadání na obchodním místě připadá pouze 2,5 transakce.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

plk. Ing. Zdeněk Nytra byl položen dotaz

Co říkáte na to, jak se k celé kauze staví Blažek?

On teď tvrdí, že dar byl jedinou cestou k zabavení výnosů. Vy s ním souhlasíte? Mě to už hlava nebere. Kdyby to byla pravda, tak k čemu máme třeba policii? A nebyla to ona, kdo kdysi Jiříkovskému bitcoiny zabavil, ale soud mu je pak vrátil, což teda podle mě byla chyba nebo nemyslíte? A zase, jestli...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

BESIP: Počet obětí dopravních nehod je nejnižší v historii

22:31 BESIP: Počet obětí dopravních nehod je nejnižší v historii

Dopravní nehody v Česku si za prvních sedm měsíců roku vyžádaly 218 lidských životů, z toho 28 motoc…