Elektronická správa účtů „válcuje“ osobní návštěvy poboček

09.10.2012 11:40 | Zprávy

Téměř dvě třetiny všech jednorázových a hromadných příkazů, které za poslední rok provedli klienti Ery a Poštovní spořitelny, byly zadány přes elektronické bankovnictví.

Elektronická správa účtů „válcuje“ osobní návštěvy poboček
Foto: erasvet.cz
Popisek: Era

Papírovým dokladem na Era finančních centrech a pobočkách České pošty bylo od loňského září až doposud zadáno pouze 36 % příkazů z celkového množství.

Podíl klientů využívajících pro příkazy elektronické bankovnictví se navíc rychle zvyšuje. A to ze 49,4 % v září 2011 na 55,5 % v srpnu 2012. Výrazný rozdíl je patrný i v počtu transakcí na jednoho člověka. Klient využívající elektronické bankovnictví zadá v průměru 4 příkazy za měsíc, zatímco na zákazníky preferující osobní zadání na obchodním místě připadá pouze 2,5 transakce.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Vladimíra Ludková byl položen dotaz

Zbraně

Zaujal mě váš komentář ke zbraním. Máte naprostou pravdu, že kdo chce jakoukoliv zbraň použít třeba k zabíjení, že si ji nějak opatří - většinou nezákonně. Ale co mě zajímá je váš pohled na to, aby lidé mohli použít legální zbraň pro svou ochranu nebo ochranu majetku? Protože co vím, tak je většina ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: V elektrárně Ledvice si můžete spočítat si přínos fotovoltaiky na střeše rodinného domu

10:30 ČEZ: V elektrárně Ledvice si můžete spočítat si přínos fotovoltaiky na střeše rodinného domu

Se zajímavou novinkou, která umožňuje simulaci správného rozmístění a využití fotovoltaiky na rodinn…